tirsdag 25. mars 2014

Gadd å være meg selv i dag





 Idag tok jeg meg tid til å være meg selv

- Det tar vanligvis så lang tid, at jeg ikke gidder...



Vanligvis 
Dette er det jeg har av tatoveringer og piercinger, og det er igrunn det eneste jeg har på til daglig som jeg synes er veldig meg. Det er rett og slett fordi alt sammen sitter fast på meg, ellers hadde jeg vel ikke orka å ta på meg det heller. 

Sminke, klær og smykker er ikke kjempeviktig i hverdagen, men jeg synes det er gøy når jeg først gidder... Jeg ser på det som en form for kunst, om man først skal gjøre det, skal det gjøres ordentlig.
Derfor ender jeg som regel opp i mørke, slitte jeans, ei band t-skjorte og en svart hettegenser...

Men ikke i dag!

- Et smykke med "black onyx" og tre, små kjettinger
- Favoritten min, den lille, svarte edderkoppen (fra glitter/maxi)
-  Store, runde solbriller (fra TGR/maxi)
- Nagle-halsbånd/choker (fra DevilishOfficial/etsy.com)
- Svart leppestift (viva la diva/Cubus/maxi)
- Svart, asymetrisk chiffong skjørt (fikk av en venninne, fra H&M/maxi)
- Stripete tights (fra Kalypsoblue/etsy.com)
- 90's goth platform boots (fra GothSpring/etsy.com)
















Selfie!  Lånte den svarte steampunk-flosshatten til Sindre (forloveden min) og tok en "selfie" med den.      Hatten er laget ut ifra min idè og mitt design, og er bestilt fra butikken "TranzendentalArts" på etsy.com
Selfie!
Lånte den svarte steampunk-flosshatten til Sindre (forloveden min) og tok en "selfie" med den. Hatten er laget ut ifra min idè og mitt design, og er bestilt fra butikken "TranzendentalArts" på etsy.com


Goth rock 
Bauhaus - Ziggy Stardust
The Cure - Lullaby
Iggy & The Stooges - I'm sick of you

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar