onsdag 5. november 2014

Julegaver og ønskelister & sånt :D


 Før du begynner å lese, trykk play!
Som vanlig er jeg veldig tidlig ute med jule-forberedelser, fordi det er nok stress som det er om ikke alle andre skal stresse med det samtidig! Og i år har jeg dobla, kanskje tripla vanskelighetsgraden innen jule-shopping, fordi jeg har laget pakke-kalender til Sindre... Jeg klarte ikke å komme på én ting han kunne få i julegave, jeg kom på så mye at det måtte bli pakke-kalender!

Det hele begynte med at vi skulle til Sverige en tur med "svigers", og da fikk jeg den glupe idéen om å begynne med litt gaver... Og da min kjære svigermor, Siv, hjalp oss med å bære inn varer etter turen, bestemte hun seg brått for at vi skulle få nytt kjøleskap til jul, siden vi knapt har plass til mat... Sånne ting gjør meg alltid nervøs, for tenk om vi ender opp med en firkantet kloss i rustfritt stål?!

Drømme-kjøleskapet <3
 Jeg kjøpte ikke fryktelig mange gaver i Sverige, men det ble da noen, og nå er jeg faktisk ferdig med julegave-shoppingen for i år... Herregud, vi er ikke engang halveis i november, og her sitter jeg og er pakket og klar til jul, med både gaver og kalender...





Det eneste som gjenstår er å skrive ønskeliste, og det er jo nesten det vanskeligste... Men det første jeg vet at jeg ønsker meg, er denne te-kalenderen fra Boot's Apotek, som jeg fant da jeg kjøpte den siste gava i går :D Også ønsker jeg meg littegranne mer snø, ikke mye, bare sånn at det blir koselig ^^



Ønsker meg den boksamlinga her, a song of ice and fire, så hvis jeg finner den under juletreet blir jeg veldig, veldig glad! :D

Vil gjerne ha alle disse justerbare søm-bystene, men helst den øverste (84cm+)

Kjøkkenmaskin hadde jo vært fint å ha...

Og ny smoothie-blender, siden den vi hadde dessverre er død...
Det hadde vært så fint å ha dobbel-dyne, en sånn god og varm en som man kan brette rundt beina i enden av senga! Men da trenger jeg nye sengesett også... kanskje to?

Sier bare fra på forhånd, jeg liker ikke hodeskaller så godt som alle tror! :P Minner også om at å ha bursdag første juledag (25.desember) er kjedelig nok fra før, om jeg ikke skal få pakker med nisser både utapå og inni i tillegg, så vær så snill, dropp nissepapiret du brukte på julegavene x)

 

 Og nå helt til slutt, legger jeg til en haug med julesanger jeg liker, som du kanskje ikke har hørt før :)












1 kommentar:

  1. Oi, jeg har ikke orka å tenkt så langt ennå, jeg.... Men koselig med pakkekalender, da! Jørgen fikk en av meg da jeg jobba hver dag og var steinrik (altså i jula 2012). Jeg fikk den tekalenderen av Jørgen i fjor, den er fantastisk!

    SvarSlett